19 mars 2009

Vi har fått bilen :)

Da har bilen vår ankommet, en helt ny Mercedes Vito CDI111, og vi er strålende fornøyde. Mye bedre plass en det vi er vant med (fra Volvoen), god kjørekomfort og mange bra egenskaper. Må jo teste den ut mer, vi fikk den jo i går da, helt overraskende også, så det var virkelig deilig.

Her kommer noen bilder av vidunderet:

bilen1

bilen2 

bilen3

Ørjan er storfornøyd, ja, det er vi jo alle sammen. Nå blir det lettere og tryggere å komme seg rundt.

Ellers så kan jeg jo fortelle at jeg er med i Scrapbook Express Grand Prix, og det gikk veldig bra etter første bidrag. Oppgaven her var å lage en Cluster LO, og er er mitt bidrag.

GP_1_RUBY

Tusen takk til alle som har stemt på meg, og tusen takk for stemmene fra DT. Synes dette bildet er så herlig selv, så det var veldig moro å få laget noe fint med dette. Moro å scrappe i Cluster—stil også, ikke det jeg har gjort mest av, men det blir nok mer nå… ;)

På mandag blir det bursdagsfeiring også, Ørjan fyller faktisk 5 år, og siden Daniel fyller 2 år på fredag, så tar vi feiringen samtidig og inviterer til sjørøverfest. Jeg pleier ikke å være den mest kreative til å lage invitasjoner og sånt, men nå slo jeg til og prøvde å lage noen morsomme invitasjoner til selskapet. Og her er resultatet:

invitasjoner

Synes de ble fine jeg altså, selve invitasjonene er brent i kantene og inket, slik at de ser ut som “gamle skattekart”.

Regner med at det blir en litt stressete søndag med baking og forberedelser, men det blir jo koselig også . Skal ut en tur i dag og se etter kostyme til Ørjan og Daniel. Muligens at Daniel får drakten som Ørjan hadde i fjor til karneval. Er jo karneval i barnehagen på onsdagen også, så det passer jo bra. ;)

Ellers så koser guttene seg med forskjellige aktiviteter om dagen, i går var det fiskespillet som sto på ønskelisten, og det er så moro å se når guttene leker så godt sammen;

fiskespill

fiskespill2

fiskespill3 

Og så er det også veldig stas med kaninen om dagen, Ørjan er så opptatt av at Bamse skal ha det bra og at han skal kose, så her kommer et bilde av kompisene!

orjankoserbamse

Og med det ønsker jeg dere alle en superfin dag! :)

2 kommentarer:

Merete sa...

Så Stilig bil!! Sånn vil jeg også ha :) En bil med god plass er kjekt å ha.

Den cluster-LO'n din er bare kjempeherlig:) Så du kan trygt fortsette med den stilen! Og et alldeles herlig bilde av Daniel.

Skjønner at det full fart hos dere med 2 bursdager og greier :) De innbydelsene var jo bare så råtøffe! Lykke til med feiringa!!

Åh..fiskespill! Det var noe av det artigste jeg visste om - så jeg skjønner godt at gutta dine koser seg med det:)

Ha en fortsatt god uke og god helg :)

Merete sa...

Meg igjen:)

Har en liten award til deg i bloggen min:)

God helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online