07 mars 2009

Med i finalen på Fotoverden

Hurra, jeg er i finalen på fotokonkurransen på Fotoverden med tema KJÆRLIGHET.


Jeg deltar med dette bildet.



Blir veldig glad for en stemme, da går dere bare inn på denne linken:

http://fotoverden.blogspot.com/2009/03/avstemning-kjrlighet.html

og stemmer på bilde nr.2!

Har scrappet litt i det siste også,

dette er det seneste resultatet:


De andre jeg har laget er til konkurranser, så legger de ut når avstemminger og sånt er over. Vant forresten konkurransen til DT for februar, og nå blir jeg liftet av alle i DT! Er jo så moro da, vant med LO'en som jeg lagde med snømannen...
Og i det siste har det vært moro å være meg når jeg har hentet posten, først en pakke fra Scrapshop!
Så en diger pakke fra Panduro, måtte ta to bilder for å få med alt...


Og jeg er jo så heldig at jeg er marsgrisen på det rosa forumet også, og i dag fikk jeg denne flotte pakken fra Merete, tusen takk skal du ha! :)


Hadde besøk av bestemor og bestefar på onsdagen, og det var kjempekoselig. De skulle til Sverige en tur, og da passer det jo så fint å komme innom oss. Ungene koste seg masse som vanlig, de er jo så glad i bestemor og bestefar. Nå som bilen kommer snart skal vi ta oss en Oslotur, det gleder vi oss til!

2 kommentarer:

Merete sa...

Et kjempeflott bilde, Ruby!! Jeg skulle inn å stemme jeg - og fant plutselig ut at jeg også har et bilde med i finalen:) Kjempegøy! Lykke til:)
-----
den gutta boyz LO'n er bare så utrolig kul!! og bildet er jo alledeles megakult! To tøffe gutter du har altså!!
---------
Skal si du har shoppa litt! Mye scrappesnop der, ja:) Gleder meg til å se flere LO'er fra deg!
--------
Gøy at du likte pakka fra meg. Og kos deg som heldiggris :fnis:

Anonym sa...

VIlken jättefin bild! Ska genast in och rösta på den!

Du gör mycket fina scrapsaker också! Väldigt kreativ!

ha det gott

Klem Mitha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online