02 mars 2009

Et par nye LO'er

I dag har jeg fått scrappet en LO til Scrappestafetten på det rosa forumet,
jeg var nest sist på mitt lag, og jeg endret fra to små bilder, til et stort i stedet.

Ble ganske fornøyd med denne Lo'en, bildet er fra Ørjan var 1 dag gammel og nyoperert, han holder godt tak i pappa's finger på dette bildet! :)

Jeg har brukt tittelen: En ubeskrivelig følelse - Trygghet!
Tidligere denne uka lagde jeg også et bidrag til DT's månedskonkurranse, hvor man skulle scrappe en LO som inneholdt noe MALING, var litt KALD og med noe GJENNOMSIKTIG på.

Bidraget mitt ble dette:


Er tålelig fornøyd med denne også, er mye bedre IRL egentlig, da ser man glitteret bedre og får et helt annet inntrykk. Morsomt å lage denne, og har fått sansen for bølgepapp.

Ellers går livet sin gang her hos oss, har fortsatt nok med snø og venter litt på våren nå. Er koselig med vinter også, men nå som vi er i mars synes jeg godt at det kan bli litt mildere altså... Allerede 2. mars, ikke lenge til burdsager her i huset nå, må kanskje begynne å tenke litt på feiringen også. Kan ikke fatte at det er snart 5 år siden jeg fikk mitt første barn, tiden har rast avgårde, og nå har jeg hele 2 flotte store gutter, som jeg aldri ville vært foruten. De gir oss så utrolig mye hver eneste dag. Det er en så stor glede! :)

I går var vi i byen og kjøpte bl.a. solbriller til guttene, og da vi kom hjem måtte de jo posere litt for meg. Her ser dere hvor fine de ble etter å ha vært hos frisøren på fredag også. :)

Ørjan elsker jo å gå til frisøren, Daniel har det vært verre med, men nå var han sååå flink. Satt helt stille på egen stol, før har han vært på fanget til en av oss, men nå prøvde han alene, og det gikk så bra så, ble så stolt, og det ble han også. Også måtte de selvfølgelig ha rødt i håret, ser jo rester av det her på bildet.

På tirsdag blir det en tur på Riksen igjen med Ørjan, en kontroll på barnepoliklinikken, det går nok kjempefint. Ørjan har blitt en skikkelig tøffing når det gjelder sånne besøk. ;)


4 kommentarer:

Vibeke sa...

2 utrolig flotte Loer!!! Kjempefine!!!:)

Anonym sa...

Flotte lo'er og stilig det bildet av Ørjan og Daniel med solbriller!!

ninabakke sa...

Utrolig flotte LOer, den øverste er bare NYDELIG

Kult bilde av gutta dine!

linn kr/sykepleier sa...

Ah, den øverste var jo bare helt utrolig. *smelt* Passende og fint fargevalg. Verdens skjønneste foto. Pent pyntet.

Nr 2 var vinterlig og morsom. Søte detaljer som understreker tema. Gulle godt bilde. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online