27 mars 2009

Sukkertøy hos STM på norsk!

Må selvfølgelig være med på dette sukkertøyet hos Scrapping the music på norsk,



hvor vi blir oppfordret til å besøke 5 bloggere på deres liste. Jeg har tatt besøk hos noen jeg kjenner og noen jeg ikke kjenner. Åkke som er de 5 fantastiske bloggere og ikke minst scrappere som gir mye inspirasjon og glede.

1. GINE


Gine er en av de aller første scrapperne som jeg la merke til,
med sin helt egne stil, og masse blanding av ink og distressing,
fanget hun min oppmerksomhet med en gang.
Hun scrapper de mest fantastiske bilder, og mine favoritter er
nok de fartsfylte, sportslige Lo'ene hennes!
Du er en stor inspirasjon og glede Gine, tusen takk for at du deler med deg!
Hun har også en herlig blogg som jeg kjempegjerne besøker.

2. SCRAPPEGAL SØRLENDING


Fra jeg så den første LO'en til denne jenta så ble jeg helt fanget,
jeg synes stilen hennes er fantastisk og spennende,
med mye dill og dall og morsomme effekter.
Det som også er ekstra morsomt er at SS lager så mye fint med
hverdagsbilder, det liker jeg veldig godt.
Det er så moro å besøke bloggen din SS, og jeg synes du er en veldig
flink scrapper som gir mye av deg selv i verkene dine.
Takk for at du deler!


3. NINA

Jeg har kjent Nina på nett noen år nå,
og det første jeg la merke til var hennes fantastiske bilder.
De er mesterverk i seg selv,
men når hun begynte å scrappe for en tid tilbake så kom bildene
virkelig til sin rette. Så moro å se utviklingen din Nina, har jo fullt godt
med deg fra du startet, og du har fått din helt egen stil som jeg bare digger!!!
Takk for at du deler både bilder og scrappeprosjekter.


4. ELISABETH

Jeg har ikke besøkt Elisabeth's blogg før,
men der var det jammen masse utrolig flott.
Så moro å se på Lo'er og kort,
hentet masse inspirasjon her hos deg.
Synes forøvrig at det var så mange forskjellige kort at jeg
kunne ikke se meg mett,
du er kjempeflink!
Tusen takk for at du deler med deg!


5. CILIE

En blogg som du virkelig legger merke til når du er innom,
Cilie virker som en fargeglad person, både i livet og når hun scrapper.
Så morsomt å finne en blogg med masse bilder i tillegg til scrappeprosjekter!
Denne bloggen besøker jeg nok flere ganger, og det med glede.
Takk for at du deler med deg, og du har gitt meg masse inspirasjon til
fargeglade prosjekter!

Det er så mange andre blogger jeg kunne ha nevnt også,
det er sååå mange utrolig flinke scrappere der ute,
anbefaler en titt på linklista mi, der finner dere masse flott inspirasjon
i tillegg til dissse fantastiske damene!


Jeg vil anbefale utfordringsbloggen STM til alle,
det er så inspirerende og morsomt å scrappe til tekster,
noen sanger kan vi relatere til og finner en idè til med en gang,
mens andre får deg til å fundere og tenke litt, og kanskje finne en
orginal løsning på. Dessuten er musikk noe vi alle liker, og det er spennende
å finne sanger man kan bruke strofer fra. Sangen kan jo også gi deg en
spesiell følelse og stemning som kan brukes i scrappingen, det veldig spennende.
Ta et besøk der og bli med du også!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så gøy at du rakk å delta på Sukkertøyet vårt:)

Takk for at du gir av deg selv:)

Wenche sa...

Denne oppgavene har du gjennomført med glans. Kjempehyggelig av deg å være detaljert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online