07 januar 2011

Herlige vinterdager

Først legger jeg ut bildene som jeg har tatt til ett-bilde-om-dagen utfordringen på Foreldrenettet, har ikke lagt ut de 4 siste dagene, så her kommer alle 4 på en gang.
I dag har barnehagen hatt planleggingsdag, og Daniel har hatt fri. Planen var egentlig å ta med han ut på ski, men så ringte en venninne av meg og spurte om han ville være med ut og ake, og han ville jo mer enn gjerne være sammen med kompisen sin Jonatan, så da ble en tur dit. Så han lekte og koste seg mens jeg hentet Ørjan på skolen, og fikk gjort noen ærender, før vi hentet Daniel igjen.
Han hadde storkost seg, fikk jo knipset noen bilder fra jeg leverte han, og de hadde det skikkelig gøy.
7. januar
Dagens bilde er fra akedagen vi hadde hos Elisabeth og ungene, her er Daniel og Jonatan i full fart på akebrettet.


6. januar
I går bakte vi sjokoladekjeks, og Daniel var min lille hjelper. Gode ble de også! Smilefjes

5. januar
Ørjan i strålende humør og ler godt av lillebror som tuller med han.
5januar11
4. januar
Den flotte bilderamma som jeg fikk av guttene mine til jul. DEN er jeg så fornøyd med!
 
4januar11
Denne uka har gått veldig fort egentlig, kan nesten ikke skjønne at det er helg allerede. Det er jo varslet store snømengder i helga, så vi får se hvor mye som kommer. Blir det kram snø skal vi i det minste ut og lage snømann sammen med ungene. Ellers blir det nok av inneaktiviteter også, guttene fikk jo en bilbane til jul som vi ikke har fått testet enda, og de har flere spill og leker som de mer enn gjerne leker med, så vi har alltid noe å henge fingrene i.  Kjenner at det skal bli godt med helg nå!
Kos dere alle sammen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online