01 januar 2011

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN! :)

Første dagen i 2011, og jeg har lovet meg selv at jeg skal bli flinkere til å oppdatere bloggen. Så er jeg med på ett-bilde-om-dagen på Foreldrenettet, slik at jeg får et lite spark bak, og de bildene legger jeg ut her i bloggen min også. Som regel tar jeg bilder hver dag, men når man er med på en sånn uformell oppgave, så kan man jo være litt kreativ når man tar bilder.

Her er mitt aller første ett-bilde-om dagen nå i januar:

nyttaar9

Vår siste dag i 2010 forløp seg forholdsvis stille og rolig, guttene lekte og gubben så på sport. Jeg var en tur på grava til svigermor og tente lys og fakkel, og handlet inn siste rest til helga. Begynte med middagen sånn ved 17-tiden, kalkunfilet med stuffing på siden, hjemmelaget potetmos, broccoli, blomkål, rosenkål og fløtesaus. NAM! Smilefjes

nyttaar

Til dessert hadde vi banansplitt og guttene var storfornøyde! Smilefjes

nyttaar2

Smellbonboner hører til på nyttårsaften! Smilefjes

nyttaar3

Ventetiden ble lang, prøvde å leggge Daniel kl. 20, men han sto opp igjen, men klokka 22 ble det nok litt for mye… Så da hoppet han i seng, mens Ørjan så på tv med oss, selv om han ble veldig sliten, så gledet han seg veldig. Og halv tolv vekket vi Daniel og gjorde guttene klare til å gå ut, og da var det stjerneskudd som var aller mest populært.

nyttaar4

Var en del bra fyrverkeri i år! Smilefjes

nyttaar5nyttaar6

Daniel synes det var så gøy med stjerneskudd.

nyttaar7nyttaar8nyttaar10nyttaar11

Ønsker dere alle et godt nytt år, måtte det nye året bringe mange gleder og skape nye flotte minner.

nyttaar12

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online