25 juli 2009

Mitt eget vinterland

Ja, litt merkelig tittel, jeg vet, men det er ikke det at det har blitt vinter her, men jeg har scrappet en vinter-LO til DT’s sommershow på det rosa forumet. Valget falt på dette bildet av Daniel hvor han smaker på snøen som falt i vinter. Er fornøyd med denne, synes den fikk et fint vinterpreg.

mittegetvinterland

Satte meg ned for å scrappe i kveld, og fant til min fortvilelse ut av skriveren min har tatt kvelden. Jeg skriver ut bildene mine selv, og derfor er det KRISE….

Heldigvis har jeg den gamle stående inne hos Ørjan som reserve, men den har ikke noe blekk igjen dessverre, så jeg må nok gå til innkjøp av det i morgen hvis jeg skal få scrappet litt nå. Typisk, nå som jeg endelig hadde litt tid til overs, men da får jeg heller skrive litt her i bloggen…

Venter på noen deilige sommerdager her nå, har vært mye regn og ingenting som ligner på juni eller begynnelsen av juli nå… Vi som hadde en så fin sommer, ungene storkoste seg ute og nå er det jo nesten bare innevær…

Men litt sommer har det jo blitt lell, heldigvis så ventet vi ikke med å nyte den når den først kom. Vi kjøpte jo et stort basseng til å ha på verandaen + et lite et til ungene, så det har blitt litt bading.

Her er guttene i det lille bassenget:

badetid1

badetid2

badetid3 

badetid4

badetid5 

badetid6

Og her er de i det store:

bassengmoro

bassengmoro4

bassengmoro3

Vi klarte jammen å få vært på stranda en eneste gang også, og det var mens Ørjan var i barnehagen, så vi hadde bare med Daniel. Men han storkoste seg i vannet, var ikke noe redd han nei, skulle bade mer og mer og mer.

stranda

strandadani

strandadani2

strandadani3

strandadani4

Ja, det var noen herlige sommerdager, får håpe at det blir like fint igjen, slik at vi får badet mer og får nyte sola litt igjen også.

Når det ikke er sånn superfint vær, så må vi jo alikvel finne på ting, og her om dagen var Ørjan, Daniel og jeg ute på lekeplassen en tur. Tok med fotballen for å sparke litt fotball, men siden guttene fant villbringebær så var egentlig det mye mer interessant…. ;)

bringebar2

bringebaren

bringebar

338

359

Ble jo litt tid til lek også da, selv om det gikk med ganske mange bringebær…. ;)

313

324

411

426

Vi ønsker dere alle en god sommer videre, vet jeg er dårlig på oppdatere akkurat nå, men blir litt sånn på sommeren…. ;)

4 kommentarer:

MiMiTa sa...

Masse flotte biler Ruby!

Marcus har sååååå lyst på slikt storbasseng som dere har.

Ikke mye sommervær og skryte av her heller,men vi trengte sårt regnet, så det er igrunn litt deilig.

Ha en flott lørdag.
klem

Linda S sa...

Herlige badebilder og andre bilder :) Og nydelig LO!

ninabakke sa...

Utrolig mye fine bilder og flott LO :)

Håper du blir med på fotolekenhttp://linniescorner.blogspot.com/2009/07/fotolek.html snart siste sjanse til å være med i kampen om premien ;)

Gro aka emrille sa...

Så herlig vinterLO:)
Flott med den heklede stjerna og den hjerteraden:)
Og så så mange fine bilder du har tatt i sommer - gleder meg til å se du scrapper de utover høsten:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online