27 juli 2009

Fotolek

Jeg har fått utfordringen fra Linnie , og tok utgangspunkt i hennes bilde.

Jeg ble inspirert av rosafargen på bildet til Linnie, og derfor har jeg valgt dette bildet av Ørjan og Julie, hvor Julie har rosa genser og skjorte med litt rosa i. Jeg tenkte også på natur som et tema og synes bildet har en god bakgrunn i det temaet.

102
Regler:
-Legg ut ett bilde i bloggen din som har noe til felles med mitt bilde (det kan være fargene, linjer, komposisjon, lys, motiv). Skriv gjerne hva bildene har til felles
- Legg igjen logoen til fotoverden med denne linken og link til personen du fikk utfordringen fra
- Legg igjen en kommentar
i dette innlegget, så er du med i trekningen om en premie
- Man kan velge seg ut 3 personer som får utfordringen

Jeg utfordrer:

Ruffa

Gine

Merete

2 kommentarer:

Gine sa...

Tar utfordringen jeg Ruby..må bare få en dag til og lete gjennom bildene mine her =)

Takk for Kos komentar i bloggen min..Masse flott her hoss deg også, her er det alltid fint og inspirerende og stikke innom

Klemmer =)

ninabakke sa...

Så kult at du ble med :D

Herlig bilde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online