05 januar 2009

GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!

Da er vi snart inne i det 6. døgnet i 2009, og vi har vel alle nyttårsforsetter og drømmer for det nye året. For oss er det viktigste å være mest mulig sammen med ungene, og det er nok det som er forsettet vårt i år, kose oss mest mulig sammen med Ørjan og Daniel, akkurat som vi gjorde i fjor!

Vi hadde en stille og rolig nyttårsaften, det var bare oss 4. Her er ungene i finstasen, og de har også fått slips på kosedyrene sine, Grisen og Voffa. Var Ørjan sin ide det da, måtte jo pynte seg de også! :)
Vi koste oss med kalkun til middag med hjemmelaget potetmos og grønnsaker, men guttene var nok mer spent på det som skulle skje etterpå, da skulle nemlig Ørjan få knuse pepperkakehuset, og så var det bare å spise alt man kunne!

KLAR.....FERDIG......
KNUS!!! SPIS:

Så la ungene seg noen timer, før de fikk stå opp litt før midnatt for å se på rakettene, og det var kjempemoro. Vi holdt oss inne da, siden vi var sjuke hele gjengen, ingen vits i å gå ut liksom. Men vi satt i vinduet og så masse fyrverkeri, og ungene var fornøyde. De sovnet som steiner etterpå også, det var ikke noe problem å få lagt dem i alle fall....
Er med på ett-bilde-om dagen på Foreldrenettet, og her er bildene som jeg har tatt til nå:
1. januar: Ørjan leker med sin fjernstyrte BMW som han fikk til jul!
2. januar: Daniel leker med gyngehesten sin!
3. januar: Ørjan's flotte globus
4. januar: Ørjan leker med sitt elektroniske tegnebrett, og se så fine øynene hans har blitt! :)

5. januar: Daniel koser med kaninen Bamse!

Scrappingen min har jeg ikke fått begynt på enda, men jeg har satt meg samme mål som i fjor, 75 LO'er, jeg nådde målet mitt i fjor, så satser på det i år også! ;)

3 kommentarer:

ninabakke sa...

Godt nytt år. :)

Koselige bilder!

Anonym sa...

Så mange flotte bilder:)

Ønsker dere et riktig godt nyttår!

Klem fra Lillebølla

Gine sa...

Masse herlige bilder Ruby
Godt nyttår til deg og dine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online