18 januar 2009

Ett-bilde-om-dagen fortsetter

Har ikke fått lagt inn de siste bildene jeg har tatt, og nå har det jo blitt en del dager, så jeg legger disse ut nå. Er som sagt med på ett-bilde-om-dagen på FN, og her er resultatet fra de siste dagene:

17. januar

Bamse kanin og Daniel prater sammen


16. januar


Guttene våre i like klær


15. januar


Svinesundsbroa i solnedgang


14. januar

Ute på tur med bilen til Ørjan og lillebror er så heldig å få lov til å sitte på.


13. januar

Alle tre guttene mine!


12. januar

Spiller Gjengen på taket!



11. januar

Daniel rett etter luren sin


10. januar

Ørjan har besøk av kjæresten sin Julie!



9. januar

Ørjan som pønsker på noe lurt.... hehe....




8. januar

Daniel er ute og leker i snøen



7. januar

En liten herlig tigergutt


6. januar

Skillingsboller! Nam!




Det var de bildene som er tatt disse dagene her. Og så har jeg fått scrappet årets første LO også:

Det har blitt med denne ene i år, men jeg kommer sterkere tilbake, har satt meg samme mål i år som i fjor med 75 LO'er.

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Kjempe flotte bilder :)

Merete sa...

Så mange herlige bilder, Ruby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online