04 august 2007

Hei alle sammen og velkommen til vår nye blogg


På tide med en ny start så nå måtte vi nesten opprette en blogg vi også... Så her er den altså! Jeg heter da Ruby og er ei jente på 32 år. Jeg er gift med Bjørn, går på det sjette året nå, og så har vi verdens beste sønner, Ørjan på 3 år og Daniel på 4 måneder. Dere vil se masse bilder av dem både her i bloggen og også på mine LO'er!



Ørjan er født med ryggmargsbrokk og hydrocephalus, og han er en frisk og glad gutt som sprer utrolig masse varme og glede. Han sitter i rullestol pga. svake muskler i beina, men han trener så mye og har blitt utrolig mye sterkere den siste tiden. Han trener fysioterapi 2 ganger i uka og med oss hver dag. Han er i barnehagen 3 dager i uka nå, har nettopp begynt på stor avdeling, og stortrives med det. Daniel er hjemme med meg, og han er en snill og god gutt som stort sett bare spiser og sover. Han er veldig opptatt av storebror og smilet hans sitter løst. Vi er utrolig heldige som har fått to flotte sønner.

Vi har hatt hjemmeside til Ørjan siden han ble født og Daniel har også fått sin del på den, men nå synes vi det var på tide å legge den ned. Samtidig føler vi for å skrive ned tanker og opplevelser med barna våre, så derfor er det perfekt med en slags felles blogg, hvor jeg skriver både om hverdagen vår, legger ut bilder og skravler litt om hobbyen min, som er scrapping. Håper at dere som har vært webbiser og nettvenner fortsatt vil følge hverdagen vår, og selvfølgelig også venner og familie. Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere mest mulig og legge ut masse fine bilder av ungene.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!!
Så fin blogg, blir moro å følge med her fremover :O)
Har tittet på "scrappen" din også... utrolig mye fint der. Du er kjempe flink.. mange koselige minner der ja!
Ha en fortsatt fin dag!
Marianne (Daniels mamma)

Anonym sa...

Så fin blog da, må legge deg til i favoritter nå vettu ;)

Klem fra Eva

Anonym sa...

Næmmen, se her ja!

Blogg og greier!!

Jeg sliiiter med linklisten min jeg da, men du kommer på den så snart jeg får den til å vises igjen:D

Anonym sa...

tøff blog ruby!
morro at du har laga deg blogg :)
skal legge deg til hos meg etterhvert...kom gjerne innom!
/Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online