15 februar 2011

Morsdagsfeiring! :)

På søndagen var det altså morsdag og guttene hadde laget flotte tegninger til meg, og gavekort på koser, og så fikk jeg en kjempefin diplom av dem, med verdens beste mamma på. Jeg ble så glad, det var så koselig å bli vekket av dem med gaver på senga. Smilefjes

Bakte muffins og gubben lagde gulrotkake, og vi koste oss hele dagen.

Endelig fikk jeg brukt det flotte stativet som jeg fikk til jul av søstrene mine! Smilefjes

muffinsmorsdag

Daniel hadde VELDIG lyst på muffins! Smilefjes

danimorsdag

Ørjan har dessverre vært syk de siste dagene, på torsdagen reiste vi på sykehuset og fikk til slutt svar om at det var dobbeltsidig ørebetennelse. Ikke rart at gutten min ikke fikk sovet om natten, han sa jo at det gjorde vondt i ørene, og det må han virkelig ha hatt. Nå tar han penicillin og er snart ferdig med kuren, så i dag er første dagen han har vært på skolen, og det har gått veldig bra. Det er så fælt når ungene er syke, man blir så hjelpesløse liksom, men heldigvis kan det hjelpe bare å ha de på fanget og kose med de, og så er alt plutselig mye bedre. Smilefjes

Jeg har hatt et bittelite prosjekt på gang også da, var så lei av baderomshylla vår, så hadde så lyst til å male den hvit, og da tok jeg krakken også samtidig, den hadde jo malingsflekker fra før…. Smilefjes som blunker

Ble ganske fornøyd, det ble faktisk veldig annerledes enn det var. Smilefjes

hyllerforogetter 

Morsomt med sånne prosjekter!

Nå nærmer vinterferien seg da, så jeg håper at ungene og vi er friske og raske, slik at vi kan få tatt oss en tur ut! Gubben fikk jo bålpanne til jul, og den har vi ikke fått testet ut enda. Jammen på tide, før all snø forsvinner. Smilefjes som blunker

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online