16 januar 2010

Mine første 2 LO'er i år

Nytt år, nye muligheter, og i år har jeg satt meg mål om å scrappe 75 LO'er. Det gjorde jeg i fjor også, og feilet... Men, jeg er ikke den som gir opp så lett, så i år skal jeg nok se om jeg klarer det. Her har jeg i alle fall startet, og her er mine første 2 LO'er.
Den første er scrappet til skissekonken på det rosa, den aller første i år:

Denne har jeg scrappet til den første scrapliftutfordringen på det rosa, jeg er så glad i disse bildene av Ørjan, og syntes de passet godt som serie på denne her.
Jeg skal se om jeg kan sette av en dag i uka til scrapping nå, bør klare det synes jeg. Er så koselig å sette seg ned og starte med nye prosjekter, etter mange scrappejulekort. ;)

Ellers så koser vi oss veldig i snøen her nede, skal legge ut noen bilder snart av hva vi driver med om dagen! :)

1 kommentar:

Katrine sa...

Heisann! Så flotte LO'er, spesiellt den nederste. Den var jo bare så leken og passet så godt til bildene. Vil og benytte sjansen til å si takk for flotte ord i min blogg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online