09 september 2009

Hurra; jeg har blitt månedens scrapper for september på Scrapbookexpress! :)

Må si jeg ble tålelig stolt når jeg åpnet forsiden på Scrapbookexpress.no og fikk se at jeg har blitt månedens scrapper for september. Det var virkelig gledelige nyheter, og det er veldig moro at det jeg lager blir satt pris på. Dette er en av LO’ene som jeg kom i Rampelyset med:

bareduerdeg

I tillegg fikk jeg enda en overraskelse når jeg faktisk vant sommershowet Lukket klasse. Man skulle lage 4 oppgaver til hver sin oppgave, og jeg fikk faktisk flest stemmer på 3 av de 4 oppgavene, så det var utrolig morsomt.

Her er LO’ene som jeg laget:




2 kommentarer:

Linda S sa...

Gratulere så mykje!! Det var fortjent :) Nydelige LO'er :)

ninabakke sa...

Gratulerer så mye :)

Du er kjempe flink!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online