26 august 2009

10-års jubileum!!!

I dag har jeg og gubben vært sammen i 10 år!!!
Tenk at vi møtte hverandre for 10 år siden, på en karaokepub av alle ting. Jeg er så glad for at jeg fant mannen min jeg, har hatt 10 fantastiske år, og i kveld skal vi ha kjærestetid her hjemme, kose oss med litt rødvin, er ikke akkurat noen vane det, men dette må jo feires!


10 år, virker som en liten evighet, men det har egentlig gått fort når jeg tenker meg om. Nå er vi godt gift, har eget hus og to vidunderlige barn. Hadde vel ikke akkurat trodd det den gangen, selv om håpet var der. Angrer ikke et sekund. Som i alle forhold har det også vært nedturer, men jeg føler helt ærlig at de har gjort oss sterkere som par, vi forstår hverandre og kjenner hverandre.


Tusen takk for 10 herlige år Bjørn,
gleder meg til de 10 neste med deg og guttene våre!!!

Også har jeg jammen blitt tante også, på fredag kom lille Matheo til verden, gratulerer så mye til Trude og Martin fra oss alle, gleder oss veldig til å hilse på den lille!!!

3 kommentarer:

ninabakke sa...

Gratulerer :)

Linda S sa...

Gratulere så mykje :)

Anita sa...

Gratulerer med overstått jubileum begge to =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online