24 april 2009

Våren er her :)

Tror med sikkerhet vi kan si at våren har kommet nå, og vi har vært mye ute med ungene i det siste.

Her er vi på en liten tur til Elgåfossen:

IMG_9151danitrar 

IMG_9181

IMG_9161

IMG_9209 

IMG_9214

Det var en kjempekoselig tur og vi fikk virkelig smakt på våren!

På fredag kom Julie med familie for å grille hos oss, og Ørjan storkoste seg. De var nok litt slitne etter en lang dag i barnehagen, men det gikk jo veldig fint. Synes disse bildene er så herlige, så må ha de med i bloggen! :)

orjanjulieapril09

IMG_9430

Nå skal helga nytes, og jeg avslutter innlegget med en flott award som jeg har fått av Merete, tusen tusen takk!!!

Your_blog_makes_us_smile

Jeg vil gi denne videre til:

1. Ruffa

2. Gine

3. Lillebølla

4. Scrappegal Sørlending

5. Smuti

Dere har alle forskjellige blogger, men en ting til felles, dere sprer glede og det er så moro å besøke bloggene deres. ;)

HA EN FLOTT HELG ALLE SAMMEN!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for awarden:)

Lillebølla sa...

Det var alstå meg som takket;) klem Lillebølla

Anonym sa...

Oii... du verden!!!! Tuuusen takk!!! *klem*

Mitt Kreative Krypinn sa...

tuusen tuusen takk, Ruby!
Jeg ble ordentlig rørt her jeg sitter.
*Stor klem til deg på en lørdagskveld*

Marit

Anonym sa...

Nyydelige portretter du har tatt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online