13 mars 2009

Nå kan godt våren komme...

... siden vi har hatt en så flott vinter! :)

Og her om dagen var det virkelig en flott vårdag, og gubben, jeg og ungene storkoste oss ute i solveggen. Selv om det var litt snø på bakken, så var det godt å være ute, sola varmte godt.

Her er noen bilder av ungene som koser seg:

Selvfølgelig like jakker og briller.... etter mamma's ønske... hihi...

Ørjan koser seg i sola, deilig med litt vårfølelse.


Daniel skøyer og leker gjemsel bak stolen. (Ja, den er ganske slitt, men duger bra enda.... ) hihi...


Trenger jo nesten ikke sol med et sånt herlig smil da...

Daniel smaker litt på restene av snøen, nam nam! :)

Og dagen etter lå det et digert snøteppe over hele her, og det ligger der enda....

Har scrappet litt igjen også jeg,
dette er bidraget mitt til scrapliften uke 9-11 på det rosa forumet:

Og så var jeg med på en lifterunde til de andre medlemmene på samme forum, og jeg var så heldig å få lifte Lillenala. Valgte en LO av henne som heter Helt perfekt, og her er min løsning.

Deilig å være litt i scrappemodus, så kommer nok mer her etterhvert.

Ønsker dere alle en kjempefin helg! :)

5 kommentarer:

Gine sa...

Åhhh så flotte bilder og super herlige LO'er. Gutte er blitt så store og flotte
Våren er så flott, når en har en lagn vinter bak seg
Ha en skikkelig flott helg
Klemmer fra over here

linn kr/sykepleier sa...

Knallflotte og kule LOer du har laget.
Råflott den øverste LOen, kult at den går i s/h.
Sjarmerende den nr 2. Herlig fargevalg. :D

Berit sa...

Herlige gutter!!
Herlige bilder!!
Og ikke minst - herlige layouter også! Knallflotte!!

Nå går det fort til du har bursdagsgutter i hus! Tipper det er noen som begynner å få sommerfugler og gleder seg!
Go' søndag!!

Klem fra Amalie o meg

/Stine sa...

Så flotte LOer :)
Og herlige vårbilder ;) Deilig når sola begynner å varme litt.

ellemelle sa...

Å, nå fikk jeg helt vårfornemmelse her jeg sitter midt i winter wonderland!! Herlige bilder! Og du har virkelig to flotte gutter der!!

Og så flotte LO'er!! Den RBK-LO'en var knallstilig (min favoritt... ;) ) og den Blåbær-LO'en var bare utrolig sjarmerende og søt!! :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online