27 oktober 2008

Scrapping, og mere scrapping

Oppdatert lite i det siste, men i det minste har det blitt litt scrapping da.
Legger inn noen av LO'ene her,
har jo vært med i høststafetten på det rosa forumet,
og som medlem av Fab Five har det vært utrolig morsomt.
Vinnerne er ikke kåret enda, men det er ikke så viktig,
jeg har hatt det gøy og kost meg,
så tusen takk til jentene på laget mitt;

Modesty
Andersdatter
Astrid
og
MalinPia

Her er liften som jeg laget,
bidrag 2 ligger til avstemming, så det kommer senere.


Så har jeg laget et par bidrag til produktkonkurransen denne måneden også,
jeg elsker jo mesh, så det var perfekt for meg... hehe...



Og så har jeg jo heller ikke glemt Årets Designer, henger fortsatt med der...

Uke 42 - Kun bruke kartong


Uke 43 - Bruke piler på en LO

Og så laget jeg dette bidraget til Scrapliften:


Blitt litt annet også, er med i et par konkurranser, så det kan jeg ikke legge ut akkurat nå, men det kommer.

Ellers så går det veldig fint her hos oss. Ørjan har vært litt småtufs i det siste, men er ganske frisk nå, han har vært i barnehagen i dag og kost seg veldig sammen med assistenten sin. Men nå har Daniel blitt veldig forkjølet, han hoster som bare det, og det har kommet i dag altså... Håper han blir bedre snart, stakkars, fælt å høre på han jo. Får kjøpe noe hostesaft i morgen.

Han er jo så blid også, men akkurat nå ser han litt dårlig ut. Ligger godt på fanget til pappa og ser på Dokument 2. Får få han i seng snart stakkars.

I går koste guttene seg med baking da, vi bakte skillingsboller, eller kanelboller som vi sier da. Begge guttene fikk kjevle og legge på fyll, Daniel var vel mer interessert å spise dem da, enn å bake, men Ørjan synes det var veldig moro å få være med.


Så med dette bildet avslutter jeg for i dag, og det må jeg si, de var VELDIG gode! :)

3 kommentarer:

Gine sa...

Masse herlige LO'er...du er såå flink
Super kos bake bilder av ørjan også

Merete sa...

Åh...så herlige bakebilder! Daniel har blitt kjempestor!!

Martemor sa...

Så herlige guttene dine er Ruby!!
Også så store de har blitt!! *sjokkert*
Har vel ikke sett bilder av noen av de siden minstemann var baby...
*flau*

Masse fine bilder her inne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online