01 mai 2008

Nå flytter vi!

I dag har vi fått nøklene til det nye huset vårt!!!

En dag tidligere enn planlagt, men det er jo bare fint. Så i dag har gubben og kameraten flyttet det meste, og er oppe og setter opp møbler og sånt. Greit det, da har vi bare rommene til ungene i morgen og klær og sånt. Så regner med at vi sover der natta som kommer (torsdag altså), og da er det jammen ikke lang vei for å levere Ørjan i barnehagen på fredagen!

Skal bli godt å komme seg i hus, nå har vi ventet en stund altså.

Telefon og alarm blir installert på fredag, og da kommer også kjøleskapet og microovnen vår. Så i løpet av helgen skal vi nok helt sikkert komme oss i orden!

Ellers har jeg rukket å scrappe litt også.

Denne ble jeg ferdig med i dag, er til Årets Designer uke 18, oppgaven var Less is More - Clean and simple. Valgte å scrappe noen bilder fra bursdagen til Daniel på denne.


Lagde denne her forrige uke - til ÅD - uke 17, der var oppgaven å lage en bord og bruke den på en LO.


Nå blir det nok ikke scrapping på en liten stund, men jeg gleder meg virkelig til å lage mitt eget lille scrappehjørne inne på vårt soverom.

Jeg kommer tilbake så fort som mulig med bilder og oppdateringer fra flyttingen og det nye huset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håper alt har gått greit med flyttinga, håper du er på nett igjen snart!!

ninabakke sa...

Nydelige :)
Du har fått en utmerkelse i bloggen min, ta en titt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online