14 april 2008

Fått time til Riksen

Endelig har Ørjan fått time til urologisk undersøkelse på Riksen, den har vi ventet på utrolig lenge, det er egentlig noe han skal ta en gang i året, men nå er det 2 år siden de kalte han inn sist, og det er alt for dårlig. Det er rart at det skal være så stor forskjell på avdelingene på det samme sykehuset, han har nemlig fått time på nevrokirurgen også, og den var så punktlig, nå i mai, som ble bestemt på siste kontroll for nesten ett år siden... De har ingen problemer med å kalle han inn, heldigvis. De andre er det verre med, kan vel nesten ikke telle de gangene som vi har ringt å purret og sendt mail, det er jammen for dårlig ja. Men nå reiser han og Bjørn innover på torsdagen i alle fall, og da får jeg håpe at de får gjennomført den undersøkelsen som de skal ta. Etterpå skal de en tur på Ikea også, skal handle litt til det nye huset. Gleder meg nå altså, er ikke så lenge igjen til 1. mai, og det skal bli så deilig å få flyttet.

Har jammen scrappet litt i det siste også, dette var et bidrag til scrapliftutfordringa uke 13-15 på det rosa forumet, og med dette bidraget var jeg så heldig å vinne også. Kjempekoselig!



Og så var det Årets Designer oppgaven da, uke 15, og denne gangen skulle vi bruke sirkler. Ble sånn passe fornøyd med denne her egentlig.
Nå er jeg med på diverse swaper og vandrepakker også, så nå er det spennende å se hva som dukker opp i posten, har fått en pakke allerede da, og der var det mye fint altså. Moro å bytte litt.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Beate sa...

Gratulerer med seieren på scraplift-utfordringen. Et kjempeflott bidrag som fortjente å vinne. :)

Heidi sa...

Så mange herlige bilder du tar av ungene dine Ruby. Jeg elsker innom for å ta en titt på dem. Flotte LOer du har laget også.

Det ligger noe i bloggen min til deg så fort jeg får postet. :ler:

Klem fra Heidi

Anonym sa...

Leser og ser på bildene dine :) Nydelige de to prinsene dine er!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online