23 februar 2008

Daniel krabber!!!

Nå har Daniel endelig begynt å krabbe ordentlig! I går var vi på besøk hos fadderne mine, og da vi kom hjem var han på kjøkkengulvet. Vanligvis har han aket seg på rumpa, men denne gangen var det skikkelig krabbing, og det var jo så moro å se på da.




Ser ut som han ble litt stolt også da, fikk jo masse skryt selvfølgelig, og strålte som en sol! Dette har vi ventet på!





Nå har Emilie vært her en uke, og skal reise hjem på mandagen. Hun er utrolig flink med guttene, og det er så moro å se dem sammen. Hun passer på dem hele tiden, hjelper godt til og er kjempesnill med dem. En skikkelig tålmodig og hjelpsom jente. Her er hun sammen med guttene:







Var som sagt på besøk hos fadderne mine i går, og det var superkoselig. De ordnet opp med snitter og kaker og masse godsaker. De er flinke til å skjemme bort ungene ja, men de er jo så glad for å få besøk av oss. Ungene koste seg som vanlig sammen med dem, håper vi får tatt en tur snart igjen. På veien dit så kjørte vi innom Toys r'us for å finne karnevalskostyme til Ørjan. Fant et veldig fint et, så da ble det kjøpt og så kjøpte vi sminkehode til Emilie. Det falt i smak som dere ser.




Ørjan måtte teste ut hatt og lapp og sverd da vi kom hjem. Det er karneval i barnehagen på onsdagen, og han gleder seg veldig.




Daniel har lært seg å stå mens han holder i noe også, så her står han i lekegrinda. Han liker godt å stå, selv om han ikke klarer helt å reise seg opp selv enda. Men det er nok ikke så langt unna nei...




På onsdagen var vi på Peppes Pizza og spiste. Det var første restaurantbesøket til Daniel, så det var jo både spesielt og moro. Han var dessverre ikke helt i form, men det gikk da greit alikevel, og det så ut som han koste seg veldig sammen med oss. Maten var god og servicen upåklagelig, så det var bra.













I dag har det vært møte om individuell plan for Ørjan, så huset var fullt klokka ni på morgenen. Det typiske var jo selvfølgelig at alle ungene sov lenge da, måtte faktisk vekke dem. Når det ikke er noe spesielt så våkner de jo mye tidligere... Rart det der... Men, møtet var produktivt, og vi har kommet godt i gang med planleggingen. Til neste gang skal jeg skrive litt om utviklingen hans og hvordan han fungerer hjemme, bør gå greit det, har jo masse dokumentert jeg, skriver jo ned det aller meste så. Neste møte er om en måneds tid. Ørjan hadde jo fri fra barnehagen og fikk være med på møtet, han ble jo ellevill når det kom to stykker fra barnehagen på møtet. Han var veldig flink og tålmodig da, og har lært seg å sitte stille og være rolig, så det gikk veldig fint. Emilie passet på Daniel i mens, og det gikk også kjempefint.





Ellers har jeg vel noen nye scrapperier og vise frem også vel...
Årets Designer oppgave uke 7, bruke metall.
Denne lagde jeg til scrapliftutfordringa på det rosa. Denne ble jeg ganske fornøyd med egentlig, veldig morsom å lage.





2 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte bilder og flotte LOer! Så stolt lilleknotten din så ut da. Det har han jo all grunn til også. =o)
Så ut som en kosleig tur på Peppes også. Jeg er like fasinert over Ørjan hver gang jeg ser bilder av han jeg. Kan den ungen være sur? Aldri sett en gutt som smiler så ofte, og ikke minst pent jeg.

Håper dere får en flott påske.

Klem fra Heidi

Anne Bente sa...

åhhh, så skønne billeder og skønne loer, det er nogle utrolig dejlige og glade børn du har, blir i så godt hunør af at læse her hos dig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online