23 januar 2008

Ny header i dag

I dag har jeg laget med en ny header, er første gangen jeg prøver på det, men jeg ble egentlig ganske fornøyd jeg. Kommer nok til å teste dette litt mer, er litt artig når man får det til... Men, scrapping, det gjør jeg fortsatt bare på papir, det holder det synes jeg, bruker egentlig nok tid på dataen.
I dag er Ørjan i barnehagen, jeg er hjemme og koser meg med Daniel. Etterpå skal jeg scrappe oppgave 4 i Årets Designerkonkurransen, og tror sannelig at jeg skal ta scrapliftutfordringen på det rosa samtidig. Synes det er greit å scrappe litt når jeg først får frem alle sakene. Det ligger fremme da, fordi jeg scrappet et bursdagskort til Emilie i forgårs, hun har nemlig bursdag i morgen. 10 år allerede, hu og hei som tiden går.
Legger inn min siste prosjekter på scrappefronten her jeg da, denne er laget til Årets Designer - uke 3. Oppgaven var å lage en monokromatisk LO.


Er så moro å være med på Årets Designer, fordi man får muligheten til å prøve ut mange nye teknikker, det er moro å gjøre noe nytt, er så glad for at jeg fikk sjansen til det. Prøver å være med hver uke også!

Daniel vokser seg til og blir stor gutt, nå kommer han seg fremover, selv om han ikke riktig krabber, så aker han seg på rumpa, men bruker armene fremover også, så jeg tror ikke det blir lenge til han krabber, hvis han ikke kommer seg opp før det da, og begynner å gå.... Han sto bittelitt i går og holdt seg i lekegrinda, Bjørn reiste han opp da, men det var ikke lenge. Men en begynnelse er det jo. På lørdag er han 10 måneder.


På fredagen spiste han pizza for første gang også! Det falt i smak det! Ja, også det viktigste av alt, han sa jo mamma for 2 dager siden, da vi var på cafè i byen, det var moro det!!!




På fredagen hadde vi besøk av en gutt som går i barnehagen til Ørjan og mammaen hans, det var kjempekoselig, guttene storkoste seg sammen! Moro med besøk! Spiste pizza, og mens guttene lekte tittet vi voksne på Grand Prix, heia CRASH forresten!

8 kommentarer:

Anonym sa...

fiiin header!
fine scrapperier også!
Flink er du!

Ann-Lovise sa...

Kjempeflott header :)
Søte LOer!!! Er ein med deg atÅD på det rosa er flott å scrappe!!!

Unknown sa...

så flott headeren din er og så flott blogg du har Ruby

Unknown sa...

Ruby der er en liten utfordring til deg i bloggen min

Beate sa...

Så flotte LOer, og koselige bilder!
Håper du har hatt en flott helg.

Klem fra Beate

Dekksrypa sa...

Kjempefin header :)
Og en herlig blogg :) Stikker snart innom igjen ;) Har lagt deg til på min blogg ;)
Ha en flott dag :)

{ Kristina } sa...

Flotte LO'er du har scrappet! :)

Anne Bente sa...

åhhhh, så flotte loer, men det laver du altid jo :), og sååå skønne billeder af dine dejlige guldklumper :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online