03 oktober 2010

LAPPEN! :)

Lenge siden sist igjen her nå, men det har jo sine grunner da. Jeg har nemlig fått sertifikatet på bil, hadde oppkjøring 13. september, og det gikk veldig fint på oppkjøringen, selv om jeg var et nervøst vrak… ;) Startet jo liksom med å ta til høyre der hvor sensor sa venstre ut fra biltilsynet, men sånn er det når nervene er i høyspenn. Da var det bare å ta det med et smil, og snu… Ellers gikk det veldig fint, og hadde en veldig hyggelig sensor, en grei rute også egentlig. Så nå er det mye kjøring om dagen, men jeg må si, jeg elsker det bare! :) SÅ deilig å være helt uavhengig!

lappen

Så her er jeg med beviset i bilen min. Jeg er stolt, for på en måte så hadde jeg liksom vent meg til å ikke ha sertifikat, og trodde at jeg ikke skulle ta det, men nå som Ørjan har begynt på skolen hadde vi nesten ikke noe valg, vi har jo bestemt at vi kjører og henter han selv hver dag, og skal man være en person om den jobben så er det MYE altså… Men nå slipper vi mer bekymring om det, jeg har LAPPEN! :)))

Ellers nyter vi høsten her i Halden, faktisk er vi veldig glad i den vi, selv om det begynner å bli kaldere og regnet kommer, så er det så godt med mørketiden. Og det er jo mange fine dager også da, som på søndagen da jeg tok med meg Ørjan og Daniel på tur.

Tok med oss litt bær som niste, blåbær og bringebær, og det faller alltid i smak! :)

 087

Mmmm, bringebær er godt ja!

097 100

Tittei bak fra treet.  

112  117

Prøver av og til å få noen gode naturbilder, og synes dette ble veldig fint.

118 

Fant oss et sted å sette oss ned og spise boller og kjeks.

126 

Et naturbilde til…

137

Daniel er flink til å utforske! :)

141   162

Ørjan også, her finner han pinner som Daniel skulle kaste i vannet.

163 

Mamma, dette er reinsdyret mitt, sa Daniel når han fant denne stokken. :)

179   

Vi hadde en kjempefin tur, deilig å være ute litt i høstværet også.

Avslutter denne gangen med et bilde av godguttene våre, Ørjan som kiler Daniel her! :)

  kilen

2 kommentarer:

Lena sa...

GRATTIS med lappen :) Deilig å ha den, praktisk når ungene trenger skyss og spesiellt for dere tenker jeg!!
Litt ekstra spesielt å kjøre alene den første turen, den husker jeg også for min egen del.

Flotte bilder av barn og natur!!

Kos dere og kjør pent :D

♥ Linnie ♥ sa...

Gratulerer igjen, med lappen :D
Man får en helt egen frihet, når man har den ;)

Kjempeherlige bilder av guttene dine =) =) =)

Klem Linnie =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online