07 august 2010

Utfordring fra MiMita – tar den på strak arm jeg. :)

Jeg har blitt utfordret av MiMita, og denne må jeg ta på strak arm! Samtidig vil jeg få gratulere MiMita og Hans Olav og ikke minst Markus med lille Iver som ble født på tirsdag! :)

Utfordringen er som følger:

1. Svar på spørsmålene på din blogg, bytt ut et spørsmål du ikke liker -
med et spørsmål du selv finner på.
Legg også til et ekstra spørsmål du selv kommer på.

2. Gi utfordringen videre med link til 5 andre personer.

Så kommer utfordrings spørsmålene, med MINE svar :)

1. Hva er din nåværende besettelse/Må Ha?
* Pepsi Max, må dessverre ha det hver dag….

2. Hva er/var dagens middag?
* Pasta med kalkunkjøttboller, broccoli og blomkål, servert med hvitløksbrød

3. Hva var det siste du kjøpte?
* Blinkejoggesko til Daniel

4. Hva hører du på nå?
* Fotballkamp – Rosenborg – AIK, og heldigvis leder riktig lag! :)

5. Hvilke klær i garderoben er dine favoritter?
* mine gamle slitte jeans

6. Hva er din favoritt iskrem-smak?
* Pistasje, helt uten tvil

7. Hva synes du om personen som tagget deg?
* Ei herlig jente som har blitt tobarnsmamma nå nettopp, og som jeg er veldig heldig for å ha blitt kjent med. Gla i deg snuppa! :)

8. Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden, i den neste timen,
hvor ville du dratt?

* New York

9. Hvilke språk ønsker du å lære?
* Begynte med japansk og skulle gjerne ha fortsatt med det.

10. Hva er din favorittfarge?
* Svart

11. Hvilken bok leser du akkurat nå?

* Leser veldig sjelden bøker egentlig, så nå er det ingen…

12. Beskriv din personlige stil.
* Tror den er ganske kjedelig, men er glad i smykker og svarte klær…

13. Hva skal du gjøre etter du er ferdig å svare på utfordringen?
* Da skal jeg se film, og så skal jeg legge meg…

14. Nevn noen av dine favorittfilmer.
* City of Angels, Dirty Dancing, Braveheart og Dødelig Våpen 1.

15. Hva inspirerer deg?
* Guttene mine, uten tvil! :)

16. Hva er din favoritt-frukt?
* Jordbær!

17. Nevn noe du VIRKELIG ser frem til.
* 11-års jubileumet til meg og gubben

18. Samler du på noe?
* Alt innenfor scrapbooking, til min manns store fortvilelse… ;)

19. Hvis du kunne endret navnet ditt til hva du ville, hva ville det være?
* Er egentlig glad i navnet mitt, selv om jeg ikke likte det da jeg var yngre…

20. Hvor mange ganger trykker du på Slumre-knappen før du står opp?
* ingen kommentar, alt for mange…. ;)

21. Hva er din favoritt-lukt?
* Min favorittlukt er nok klementiner

22. Hva er ditt favoritt-snop?
* Salt potetgull, dessverre….

23. Hva er ditt største mote-feilsteg?
* Lugg som sto rett opp med masse hårspray i, og leopardmønstrede bukser…

24. Hva er det du bare MÅ se på TV?
* Hotel Cæsar….

25. Hva ville du bli da du vokste opp?
* Dyrlege

26. Enkel Overflod – Hva betyr det for deg?
* Å få være sammen med dem jeg er glad i

27. Har du noen fobier?
* Rulletrapper og veps…

28. Er det noe i livet ditt du virkelig angrer på?

* Nei, alt har gjort meg til den personen jeg er i dag

29.Om du kunne velge EN person, hvem har formet deg mest?

* Ørjan – etter han kom til verden har jeg virkelig innsett hva som er viktig i verden, han er en kjempe som har gitt meg så utrolig mye og som jeg respekterer 100%. Jeg er så stolt av han! :)

Utfordringen sendes videre til:

Gine

Marit

Nina

Ruffa

Linda S

HSsmile

3 kommentarer:

Marit sa...

Takk for kommentaren og utfordringen! Er alltid glad i en god utfordring, vet du... Ha en herlig lørdag! :)

Lillebølla sa...

Håper alt er bra med dere, er lenge siden jeg har besøkt blogger rundt omkring nå:) Har hatt 4 uker ferie, og brukt pc'en lite.. Men nå når høsten er på vei, er det nok lettere å bli sittende inne - og surfe innom de flotte bloggene rundt omkring.

Klem fra Lillebølla

Mimita sa...

Jeg er passe treg med å komme meg rundt da, men tusen takk for gratulasjonen her også:)

Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online