21 februar 2010

Scrappeprosjekter

Jeg har jo faktisk fått scrappet litt i det siste også, men har ikke alltid husk på å legge ut resultatene her. Derfor legger jeg ut et lite knippe nå.

Til en skissekonkurranse på det rosa forumet. Bilder av Daniel og Amalie, fra Hege og Amalie var på besøk hos oss i sommer. Synes bildene passet aller best i s/h til disse arkene her.

Denne vant jeg en skissekonkurranse med på det rosa forumet. Ble fornøyd med denne her. Morsomt med bilderedigering!

En leken og glad LO med ark fra Whimsyserien fra Prima, trodde ikke jeg skulle klare å bruke dette arket, men da jeg gikk igjennom bildene mine og fikk se dette bildet av Ørjan og Julie fra i sommer, så fant jeg tittelen ut i fra nettopp dette arket.

Også laget til en skissekonkurranse, kun brukt bazzillkartong i forskjellige farger på denne.

Dette er en lift av Anne Bente fra det rosa forumet.

1 kommentar:

Lillebølla sa...

Du er så utrolig flink til å scrappe:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online