16 oktober 2009

Mine to seneste LO’er!

Har ikke blitt så veldig mye scrapping i det siste, men jeg har da fått til to i det minste.

Her er den første, denne lagde jeg på ondagen. Har brukt en flott transparent fra Prima på denne, On the Whimsy serien! :)

glemaldri

Jeg var med på en “vi lifter hverandre-runde” på det rosa forumet, og da var jeg så heldig å få lifte Lindus, resultatet ble denne LO’en som jeg har kalt; “Verdens beste venner”. Elsker å fange slike øyeblikk! :)

verdensbestevenner

4 kommentarer:

Pedro Éme sa...

Hello Ruby!

I just passed by your blog. Nice smiling kids!

I don't speak or read Norwegian at all... but looking at you profile I gess you like Photography and Images... so I invite you to visit my blog. You may enjoy it.
You find me in:

artbeatsbypm.blogspot.com

I'll be waiting. It would be a pleasure...

See you there! (?)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Heisann!

Tuusen takk for hyggelig besøk med påfølgende kommentar i bloggen min :)
Jeg er alt for dårlig til å kommentere hos andre dessverre, men har tro på at jeg skal bli bedre med tida.

Nyydelige LOer begge to. Og herlige gutter :)

Go'helg!
Klem fra Marit

Renee sa...

Heisan snuppa.

Tror jeg så vidt la merke til den øverste inne på sbe, er ikke der så mye lenger, disse to er veldig flotte, og jeg liker den øverste utrolig godt - skikkelig gjennomført og tøff LO.

Takk for kos kommentar i bloggen min da :)))

Silje sa...

Så lekkert du har løst den transparenten! Skikkelig stilig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online