09 juli 2009

Farvel Michael!

Er ikke alltid man føler for å sitte på dataen når det er sommer merker jeg, men nå har jeg lyst til å skrive litt om bortgangen til Michael Jackson, noe som har preget meg litt i disse seneste dagene. Jeg har aldri vært noen ihuga fan av han, men jeg har jo som alle andre et forhold til han som artist, og jeg synes virkelig at han var en stor artist som forlot oss alt for tidlig. Han hadde så mye å gi, og selv om det alltid vil spekuleres i hans person, så er det ikke til å legge under en stol at han var et musikalsk geni, en underholder av klasse og en stor person. Jeg føler med hans tre barn og hans familie som har mistet en far, en bror og en sønn. Jeg håper at barna hans får fred for hensynsløse fotografer til alle døgnets tider, mens sjansen nok er veldig liten for det. For arven som de har fått med seg er unik, de er barna til kongen av pop, og alle vil ha med seg en liten del av deres liv, nå har de jo på en måte “kommet ut” også, etter å ha blitt beskyttet hele deres liv. Personlig har jeg aldri trodd på ryktene om MJ, han har nok vært en lett målskive dessverre, men etter å ha sett denne minnestunden fra Staples Center i LA vet jeg at han hadde et utrolig rikt liv med mange som elsket ham, ekte venner som tok han for den han var, og sinnsykt mange fans som støttet han uansett. Vi kommer nok alle til å savne Michael og hans unike måte å skape musikk på, men vi har nok ikke hørt det siste fra han, det er mange artister som har utgitt album også etter sin død…

Hvil i fred Michael.

1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Klart det merkes at Michael er borte.
Har skrevet noen tanker rundt ham på min blogg også.

Selv om det ikke var et bevisst valg, så har jeg jo også vokst opp med hans musikk.

Vant til å lese om ham i media, så det vil merkes at han er borte.
Mine tanker går til barna hans som mista pappaen sin så altfor tidlig.

Vil bare ønske deg en videre fin sommer, og så har jeg lagt en utfordring til deg i bloggen min ;)

Klemklem ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online