08 mai 2009

SCRAPBOOK EXPRESS GRAND PRIX # 7

Da var Grand Prix over for min del, for det ble ikke noen finaleplass på meg. Men 8 flotte finalister er med i en knallhard finale, så det blir utrolig morsomt å se hvem som går av med seieren om 2 uker.

Det har vært så morsomt å være med i hver runde, og jeg kan si at jeg er meget fornøyd med en 13 plass av 60 påmeldte, det er jammen ikke dårlig synes jeg. :)

Denne runden skulle man lage en monokromatisk LO som skulle inneholde blonder, håndsøm, bling og blomster. Bakgrunnsarket skulle være kartong, og man skulle bruke minst 2 mønsterark.

Her er mitt resultat:

GP_RUBY_7

Fikk 21 poeng tilsammen for denne, både med telefonstemmer og DT-stemmer, så tusen takk til alle som stemte på meg, det er utrolig koselig! :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online