13 april 2009

Scrappet litt i påsken

piratfest

En LO fra sjørøverbursdagen til guttene våre, har brukt overlay på denne, derfor det skinner litt. Ellers er det Kraftkartong som bakgrunn, første gang jeg bruker dette, men det ble litt tøft. Har valgt å ha litt farge på bildet, men kun det som er rødt…

 

gledepaaskeegg

Denne lagde jeg til DT’s påskeutfordring, tok utgangspunkt i et bilde med en kylling og pastellfargede påskeegg. Bildet er tatt fra påskeaften i år!

vaar

Enda et bidrag scrappet til påskeutfordringen til DT, oppgaven var å lage en vår LO. Synes dette bildet av meg og Ørjan er så koselig, og som regel er det jeg som står bak kamera, så da passet jeg på å scrappe dette og bruke masse grønn maling. ;)

Har også laget et bidrag til Grand Prix, men får ikke vise det frem før avstemmingen er lagt ut og er ferdig!

2 kommentarer:

Renee sa...

Sååå flotte LO'er du har laget i påsken.

Likte veeeldig godt den øverste - skikkelig kuuul og den nederste er jo bare noe helt for seg selv.

Klemmer

Linda S sa...

Kjempefine LO'er (som alltid), Ruby :) Dette er noko du kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online