09 februar 2009

Morsdag i går

I går var det morsdag, og jeg ble vekket av Ørjan og Daniel med en nydelig hvit bamse med et stort rødt hjerte på senga. Ørjan er jo så herlig, "gratulerer med morsdagen mamma, jeg er så glad i deg". Det smelter et mammahjerte det. Og så fikk jeg masse koser av guttene mine. Ellers gikk dagen som vanlig, sen frokost og på kvelden overrasket Bjørn med deilig kake:

Er jo koselig å bli gjort litt ekstra stas på, så det setter jeg pris på altså.

Nå har jeg forresten også funnet frem bildet av dåpsinvitasjonene som jeg lagde for ei venninne (til ei annen venninne av henne...), hun ville ha noe i rødt og hvitt, så da ble det slik, dette er et tri-fold-card!

Venninna mi ble i alle fall fornøyd! :)

I dag har Ørjan vært i barnehagen og jeg har vært hjemme med lillegutt. Tok noen bilder i dag, vi hadde det så moro og lekte, og da passet jeg på å knipse litt. Synes det er så herlig farge på jakka hans! :)





På ettermiddagen gikk vi ned og hentet Ørjan alle 3, Ørjan ble jo så glad når vi kom alle sammen for å hente han. Han hadde hatt en super dag i barnehagen i dag, ble ikke tur da, siden det var så kaldt, men han hadde kost seg både inne og ute i barnehagen. Er så godt å se at han har det så bra der. ;)

Tok jo med kameraet jeg som vanlig.... hihi...

Vel hjemme fikk ungene pizzasnurrer og så på Mikke's klubbhus på barne-tv. De var ganske trøtte etter en lang dag, så det var nok godt å komme seg i seng.

I morgen skal Bjørn på kurs på habiliteringstjenesten sammen med assistenten til Ørjan, det handler om skolestart for funksjonshemmede, så det er nok veldig greit å få med seg. Da vet man hva man skal gjøre i forberedelse til skolen. Har bedt han om å få med seg alt av papirer så jeg får lest det jeg også. Er veldig interessant.

1 kommentar:

Kristine sa...

Så fine bilder :)
Klem fra Ke@/Kristine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online