17 januar 2008

Godt nytt år alle sammen...

.... får jeg vel si, siden jeg ikke har skrevet her inne i år... Merkelig hvor fort tiden går, ikke sant?

Vi har jo hatt datteren til Bjørn her fra 27. desember til 5. januar, og det har vært så koselig. Har ikke hatt henne på besøk på 2 og et halvt år, så vi var jo litt usikre på hvordan det skulle gå, men jenta har jo blitt sååå stor og sååå flink! Hun elsker jo småbrødrene sine, har nesten ikke fått byttta bleier jeg på denne tiden, for det ville hun gjøre, samt mate, leke, trille, ja, stort sett det meste. Og så er hun jo så flink til å hjelpe til også. Det har bare vært koselig å ha henne hos oss, og vi gleder oss så mye til hun kommer tilbake igjen i februar, da er det nemlig vinterferie. Her er noen bilder av tiden her hos oss.


Her er vi samlet alle 5 på nyttårsaften!



Emilie koser med lillebror:
Ørjan og Emilie bygger med Lego:

Ørjan og Emilie koser seg i godstolen:

Emilie mater Daniel med flaske til kvelden:

Dette bildet er jeg kjempeglad i, de tre godungene foran juletreet på nyttårsaften!


Har jammen fått scrappet litt i det siste også. Er med på Årets Designer konkurranse inne på det rosa og her er oppgavene som jeg har fått gjort.

UKE 1

Scrap en LO hvor du bruker stempler.



UKE 2

Scrap en LO hvor du bruker swirler.




Denne LO'en av Ørjan har jeg planlagt lenge, ble ikke helt som jeg tenkte, men ble ganske fornøyd alikevel, synes dette bildet er så herlig av ham!



Dette er mitt bidrag til skissekonkurransen på Foreldrenettet for januar.



Vi har jammen fått tid til å leke litt i snøen også, fikk testet ut akebrettet til Ørjan også. Dette er første året som han har akebrett uten spesialsete, og det gikk jo kjempefint, som dere kan se. Dette var Daniel's første møte med snøen også, tror han syntes det var litt rart, men det var moro med storebror som hojet i bakken...

Daniel's første møte med snøen:

Ørjan på sitt nye akebrett:
Hu og hei som det går:
Dette var skikkelig moro:

Lillebror må også teste:
Plass til begge to på akebrettet jo:

Vel, det var den første oppdateringen for i år, fortsettelse følger!

3 kommentarer:

{ Kristina } sa...

Endelig oppdatering!! :)

Og her var det kommet inn mange, mange koselige bilder. Så søte - alle barna.

Og så er det noen flotte LO'er du har laget.

Ann-Lovise sa...

Så flotte bilder du har lagt ut :) Ser at storesøster har vokst :) Kan huske eit av dei første bilda eg såg av ho oh ho er virkelig blitt ei lita dame no!!! Kjekt at ho synes det er gøy med to småbrødre!!!

LOane var kjempeflotte og!! Er så herlig den med Daniel på!!!

Hildegunn sa...

Heisann!

Flott oppdatering du har gitt oss! Herlige bilder og flotte LOer du har laget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online